NEWS

News

Acrilammide di alta qualità per a produzzione di polimeri

Acrilammide di alta qualità per a produzzione di polimeri

Introduce: I nostriAcrilammidiSò cumposti altamente efficienti essenziali perPolimeruPruduzzione.Avemu più di 20 anni di sperienza in l'industria chimica è furnisce vendite dirette da e fabbriche di fonte.I nostri prudutti anu standard di rendiment elevatu è attività putente per risultati eccellenti.

https://www.cnccindustries.com/acrylamide-98-microbiological-grade-cas-79-06-1-product/

 

Descrizzione di u produttu:

- Breve descrizzione: A nostra acrilamida hè un cumpostu eccellente per a produzzione di polimeri per una varietà di applicazioni.

- Applicazione:I nostri pruduttisò largamente usati in a produzzione di poliacrilamide è altri polimeri, cumprese a fabricazione di carta, u trattamentu di l'acqua è l'industria petrolifera.

- Vantaghji: I nostriacrilammidehà assai vantaghji, cum'è una dissoluzione rapida, alta purezza è bassa toxicità.Havi una stabilità termale eccellente è hè faciule d'almacenà è di trasportu.E so proprietà uniche permettenu di fà bè in una larga gamma di temperatura è pH.

- Principiu: L'acrilamide hè un monomeru soluble in acqua chì facilmente forma polimeri in a so prisenza o cù altri monomeri.Forma una spina chì li permette di serve una gamma di applicazioni da u trattamentu di l'acqua residuale à a produzzione di prudutti di carta di alta qualità.

In cunclusioni:

Semu fieri di furnisce a nostra acrilamide di più alta qualità à i clienti in u mondu sanu.I nostri prudutti sò altamente efficaci è funzionanu bè in una varietà di applicazioni, facenu a prima scelta per parechje industrie.Cù a nostra vendita diretta in fabbrica di fonti, più di 20 anni di sperienza è una qualità eccellente di u produttu, simu cunfidenti di risponde à i bisogni di i nostri clienti.


Tempu di Postu: Mar-09-2023